Друк

Патріотичне виховання як важлива складова змісту навчально-виховного процесу

IMG 4713 718 лютого 2016 року відповідно до плану роботи науково-методичного центру управління освіти і науки Броварської міської ради на базі Броварської загальноосвітньої школи І -ІІІ ст. №2 відбувся міський семінар-практикум для заступників директорів, що координують питання виховної роботи та педагогів-організаторів на тему: «Патріотичне виховання як важлива складова змісту навчально-виховного процесу».

В роботі семінару-практикуму взяли участь педагоги загальноосвітніх навчальних закладів міста, депутати Броварської міської ради, заступник голова Ради старійшин м.Бровари Пархоменко О.О., завідувач науково-методичним центром Мартенко О.О., методисти науково-методичного центру управління освіти і науки Броварської міської ради.IMG 4713 6

Програма семінару включала наступні питання: формування системи патріотичного виховання учнівської молоді в умовах сучасної школи (виступКузьменко І.В., заступника директора з навчально-виховної роботи Броварської ЗОШ І-ІІІ ст.№2); народні обряди та свята - витоки національних духовних цінностей та використання їх в патріотичному вихованні учнів школи» (виступ Фісак О.Т. педагога-організатора Броварської ЗОШ І-ІІІ ст.№2); літературно-музична композиція «Небесна Сотня: зима, що нас змінила…», присвячена Дню Героїв Небесної Сотні за участю учнів 11- Б класу. По закінченню семінару було підведено підсумки та надано методичні рекомендації семінару-практикуму на тему:

- вдосконалити систему патріотичного виховання в навчальних закладах міста, керуючись «Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді» затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. №641, а також методичним рекомендаціям щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах;

- організувати проведення міських методичних заходів з метою популяризації системи роботи з патріотичного виховання;

- надавати перевагу активним та інтерактивним формам роботи, що передбачають самостійну або спільну роботу, набуття дітьми та учнівською молоддю соціального досвіду; сприяють формуванню національної свідомості, критичного мислення, ініціативності, творчого підходу до справи, відповідальності за свої дії та вчинки: громадській, волонтерській діяльності, соціальним практикам, пошуковій, дослідницькій та проектній діяльності, дискусійним клубам, діяльності учнівських прес-центрів, флеш-мобам, акціям;

- спрямовувати зусилля на підтримку ініціативи батьківської громади, взаємодію у розробленні та виконанні рішень щодо патріотичного виховання дітей та учнівської молоді.