Друк

Освітяни області підсумували результати своєї роботи у 2021 році та визначили пріоритети на 2022 рік

зображення viber 2021 12 01 11 26 18 560Традиційно в кінці кожного календарного року працівники системи освіти підбивають підсумки своєї діяльності та визначають пріоритетні напрями роботи на наступний рік. 

Сьогодні, 1 грудня, відбулося засідання колегії Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації за участі Олега Торкунова, заступника голови Київської обласної державної адміністрації, та Світлани Сакаєвої, директора Київського регіонального центру оцінювання якості освіти.зображення viber 2021 12 01 11 33 32 845

Захід проведено з дотриманням усіх протиепідемічних та санітарно-гігієнічних вимог.

У ході засідання освітяни області розглянули та обговорили низку найважливіших питань, зокрема:

стан виконання Програми розвитку системи освіти Київської області у 2019-2021 рр. та перспективи розвитку галузі у  2022-2026 рр.;

стан реалізації обласного проєкту «Якісне харчування – здорова дитина» у 2021 році та завдання на 2022 рік;

підсумки проведення зовнішнього незалежного оцінювання в закладах освіти області у 2021 році та підготовка до ДПА та ЗНО 2022 року;

виконання регіонального замовлення на підготовку фахівців та робітничих кадрів у закладах фахової передвищої та професійної (професійно-технічної) освіти у 2021 році;

організація підвищення кваліфікації педагогічних працівників Київської області в умовах реформування освіти в Україні;

підсумки роботи дитячо-юнацьких спортивних шкіл у 2020/2021 році в умовах пандемії;

актуальні питання трансформації та моделювання системи роботи з обдарованою учнівською молоддю Київщини в системі Малої академії наук України;

тенденції розвитку позашкільної освіти області в сучасних умовах та забезпечення права дітей на здобуття позашкільної освіти в територіальних громадах.

У ході засідання члени колегії ухвалили рішення, які стосуються подальшого розвитку системи освіти області та визначили пріоритетні напрями своєї діяльності у 2022 році, найважливіші серед яких:

  • дошкільна освіта;
  • опорний заклад - освітній хаб;
  • сучасний ліцей у кожній територіальній громаді;
  • безпечне освітнє середовище;
  • СТЕМ-освіта від дошкілля до позашкілля;
  • якісне харчування – здорова дитина;
  • сучасна професійна освіта;
  • заклад освіти – доступний, інклюзивний, інноваційний.