Друк

Основні напрями діяльності ІРЦ Київської області – безбар’єрність, якість та інноваційність

stil0123 жовтня на базі КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» відбувся круглий стіл «Діяльність ІРЦ: безбар’єрність, якість та інноваційність» за участю заступниці Міністра освіти і науки України Віри Рогової.

Директори інклюзивно-ресурсних центрів активно обговорювали важливість освітньої безбар’єрності, напрями діяльності ІРЦ, їх роль у вихованні, навчанні та розвитку дітей з особливими освітніми потребами ташляхи вирішення проблем в організації інклюзивного навчання в закладах освіти усіх типів і форм власності.

Віра Рогова окреслила ключові кроки у сфері інклюзивної освіти в напрямі розбудови безбар’єрної України, зробивши акцент на потужній фінансовій та законодавчій державній підтримці розвитку інклюзивної освіти.

stil03

 

Жанна Осипенко, директор департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, розповіла учасникам круглого столу про пріоритетні напрями упровадження інклюзії в закладах освіти Київської області, співпрацю між ІРЦ, інклюзивними і спеціальними закладами освіти та навчально-реабілітаційними центрами з питань надання якісних корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами.

stil04

 

Наталія Бендерець, виконуюча обов’язки ректора КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», наголосила на необхідності системного підвищення професійної компетентності фахівців ІРЦ і педагогічних працівників області; застосування в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами сучасних методик і нових підходів та використання спеціального обладнання.

stil06

 

Учасники круглого столу взяли активну участь у роботі панельної дискусії «Правові основи діяльності ІРЦ у забезпеченні рівного доступу до освіти дітей з особливими освітніми потребами», де обговорили особливості ведення ділової документації в ІРЦ, шляхи налагодження співробітництва в територіальних громадах, визначили спільні напрями діяльності ІРЦ та шляхи подолання бар’єрів, які заважають дітям з особливими потребами інтегруватися в загальношкільний простір.

stil02