Друк

Відбулася Діалогова платформа «ОСВІТА КИЇВЩИНИ: ВИКЛИКИ. СТРАТЕГІЇ. ТРАНСФОРМАЦІЇ»

IMG 11ac58b8a36a5080cf01b71bf350fb45 VФормування інтелектуальної еліти нації – стратегічний напрям державної політики в Україні.

Педагогічні працівники мають бути високопрофесійними фахівцями, адже еліту виховує еліта!

Для працівників закладів освіти області стартом нового навчального року стала діалогова платформа «ОСВІТА КИЇВЩИНИ: ВИКЛИКИ. СТРАТЕГІЇ. ТРАНСФОРМАЦІЇ», яка відбулася 26 серпня.IMG 1075

У ході роботи діалогової платформи та 10-ти панельних дискусій, які відбулися на базі закладів освіти, визначилися пріоритетні стратегічні вектори подальшого розвитку обласної освітньої системи, шляхи її реформування і трансформування в умовах децентралізації та змін в адміністративно-територіальному устрої.IMG 1041

У діалоговій платформі взяли участь представники органів законодавчої та виконавчої влади, Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України, Державної служби якості освіти України, Київської обласної державної адміністрації, Київської обласної ради, обласної організації профспілки працівників освіти і науки,громадських організацій, керівники та працівники закладів освіти області, інклюзивно-ресурсних центрів.

Розпочав роботу платформи Голова Комітету Верховної Ради України з питань освіти, науки та інновацій Сергій Бабак, який наголосив, що одним із стратегічних напрямів розвитку держави є створення умов для виховання інтелектуальної еліти нації та збільшення фінансування для розвитку галузі.240762998 4275656689221086 5683690505326764737 n

На основних векторах подальшого реформування галузі акцентувала увагу Віра Рогова, заступниця Міністра освіти і науки України та за дорученням Міністра освіти і науки України Сергія Шкарлета вручила відомчі нагороди 7-ми кращим освітянам Київщини.IMG 1230

Василь Володін, голова Київської обласної державної адміністрації, зазначив, що реформування галузі, надання рівних можливостей для здобуття якісної освіти, постійне підвищення якості освітніх послуг, оновлення змісту та форм організації освітнього процесу завжди у полі зору влади. Голова облдержадміністрації вручив Почесні грамоти та цінні подарунки 11 педагогам, які навчали учнів, котрі у 2021 році склали ЗНО з навчальних предметів на 200 балів.IMG 1034

Василь Кремень, президент Національної академії педагогічних наук України, визначив основні завдання освіти, найважливіше з яких – формування інноваційної людини. Академік нагородив 3 кращих представників системи освіти області медалями Національної академії педагогічних наук України.Герасимчук 3

Тетяна Семенова, заступниця голови Київської обласної ради, зауважила, що педагоги та управлінці області прагнуть зробити все, аби діти Київщини були успішними, здоровими, і головне, щасливими. Тетяна Семенова вручила 4 освітянам Почесні грамоти Київської обласної ради та цінні подарунки.IMG 1278

Про важливість виховання дітей у сімейних умовах, вчасне виявлення і підтримку родин, які опинились у складних життєвих обставинах, та якісну реабілітацію дітей з інвалідністю, говорила Дар’я Герасимчук, Радниця – уповноважена Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації.IMG 1146

Руслан Гурак, голова Державної служби якості освіти України, розповів про пріоритетні вектори діяльності Державної служби якості освіти України та акцентував увагу на важливості забезпечення якості освіти в територіальних громадах.IMG 1175

Жанна Осипенко, директорка департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, визначила ТОП пріоритети розвитку системи освіти Київщини у 2021/2022 навчальному році, серед яких:

упровадження базових компонентів Національного технопарку з підвищення якості освіти;

реалізація державної програми «Здорова Україна» шляхом створення та запровадження моделі здорової школи;

продовження реалізації Концепції «Нова українська школа»;

децентралізація управління освітою;

формування в кожній територіальній громаді спроможної освітньої мережі з урахуванням усіх вимог до безпечного, інклюзивного та цифрового освітніх середовищ;

розвиток системи освіти дорослих на засадах безбар’єрності;

цифрова трансформація освіти;

STEM-освіта.

Стежити за роботою діалогової платформи мали можливість усі бажаючі, оскільки велася її пряма онлайн-трансляція.

Крім центральної локації, працювали 10 дискусійних панелей:

-                       Нова українська школа: крок за кроком

-                       Опорний заклад освіти – HUB освітніх інновацій

-                       Автономія школи: відкрите партнерство

-                       Фокус уваги педагога: компетентнісне навчання + формування цінностей

-                       Заклади дошкільної освіти: територія щасливого дитинства

-                       Формування сучасного освітнього простору позашкілля Київщини: управлінський аспект, нові ідеї, практики, моделі

-                       МАН: вектори інноваційних трансформацій

-                       Стратегічні підходи до реформування та розвитку фізичної культури і дитячо-юнацького спорту в системі освіти області

-                       Розбудова безпечного освітнього середовища в закладах загальної середньої освіти Київщини: партнерство школи і поліції

-                       Професійна (професійно-технічна) освіта як один із факторів розвитку економіки регіону

Лейтмотивами усіх серпневих заходів, які відбулися в рамках діалогової платформи, стали: якісна та доступна освіта на всіх рівнях, здорова й успішна особистість, безпечне освітнє середовище, подолання стереотипів та бар’єрів у системі освіти.