Друк

ВСЕУКРАЇНСЬКА СТРАТЕГІЧНА СЕСІЯ «ШКОЛА ДЛЯ ВСІХ, ОСВІТА – ДЛЯ МЕНЕ»

1фйвКожна дитина має право на підтримку батьків і громади, має право бути включеною в освітній процес. Це можливо за умови створення середовища для всебічного розвитку кожної дитини, приділення уваги кожному школяру, стимулювання його навчального поступу, постійного вдосконалення педагогічної практики тих, хто організовує навчання дітей з особливими потребами.

Для вирішення цієї актуальної суспільної проблеми організовано Всеукраїнську стратегічну сесію «ШКОЛА ДЛЯ ВСІХ, ОСВІТА – ДЛЯ МЕНЕ», яка проходить 18-19 серпня 2021 року за участі: Дар’ї Герасимчук, радника-уповноваженого Президента України з прав дитини та дитячої реабілітації, Тетяни Ломакіної, радника-уповноваженого Президента України з питань безбар'єрності; Олега Торкунова, заступника голови Київської обласної державної адміністрації та представників громадських організацій, директорів інклюзивно-ресурсних центрів, закладів загальної середньої освіти, що мають інклюзивні класи, спеціальних закладів освіти, педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. У фокусі уваги учасників заходу – забезпечення безбар’єрності освіти та розбудова інклюзивного освітнього простору.2йцу

Дар’я Герасимчук говорила про роль інклюзивно-ресурсних центрів. Вона наголосила, що працівники центрів повинні бачити поряд з собою дитину як особистість, а також надавати їй адекватну допомогу та підтримку у навчанні.4йцу

Тетяна Ломакіна розповіла про Національну стратегію із створення безбар’єрного простору в Україні, яка спрямована на визначення ключових проблем та формування рішень для їх розв’язання, вирішує питання доступу та відкритості освіти для всіх дітей.5йцу

Олег Торкуновзауважив, що Київська область – один із лідерів процесу впровадження інклюзивної освіти. В області розроблено цілісну концепцію розвитку інклюзивного навчання і виховання дітей. Прикладом повністю безбар’єрного міста має стати Славутич.234901943 361164595538207 5058227299881310947 n

У закладах освіти області, де здійснюється інклюзивне навчання, для індивідуальної роботи з дітьми, консультування батьків тощо створено 236 ресурсних кімнат: 181 – у закладах загальної середньої освіти, 61 – у закладах дошкільної освіти.

Учасники заходу – провідні спеціалісти з усіх куточків України продовжили роботу у секціях з метою створення дорожньої карти забезпечення можливостей отримання якісної та відповідної потребам освіти для кожного учня.