Друк

Відбулося перше засідання робочої групи з розроблення проєкту Стратегічного плану розвитку системи професійної (професійно-технічної) освіти Київської області на період до 2027 року

зображення viber 2021 07 22 15 44 27 486За дорученням голови Київської обласної державної адміністрації Василя Володіна 22 липня його заступник Олег Торкунов провів перше засідання робочої групи з розроблення проєкту Стратегічного плану розвитку системи професійної (професійно-технічної) освіти Київської області на період до 2027 року.

До складу робочої групи увійшли представники департаменту освіти і науки і департаменту економіки та цифровізації КОДА, Київського обласного центру зайнятості, Київської обласної організації роботодавців, промисловців та підприємців, Білоцерківської міської організації роботодавців та Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Київській області.

Відкриваючи засідання, Олег Торкунов акцентував увагу присутніх на важливості розроблення Стратегічного плану розвитку системи професійної (професійно-технічної) освіти Київської області, адже вона є основним постачальником трудових ресурсів для регіонального ринку праці.зображення viber 2021 07 22 15 44 42 792 1

Про необхідність проведення реформ у галузі професійної (професійно-технічної) освіти відповідно до Стратегії розвитку Київської області на 2021-2027 роки говорила й директор департаменту економіки та цифровізації Київської обласної державної адміністрації Наталія Погрібна.зображення viber 2021 07 22 15 44 13 975

У ході засідання члени робочої групи обговорили пріоритети та основні тенденції розвитку цієї ланки освіти у контексті нормативно-правових актів, які набули чинності останнім часом.

У результаті обговорення прийнято рішення щодо проведення SWOT-аналізу системи професійної (професійно-технічної) освіти регіону.

Жанна Осипенко – директор департаменту освіти і науки КОДА, представила Дорожню карту підготовки проєкту Стратегічного плану та методологію його розроблення.

Наступне засідання робочої групи заплановано провести на базі одного із закладів професійної (професійно-технічної) освіти із залученням працівників цих закладів та широкого кола роботодавців.