Друк

Профілактика та протидія булінгу в шкільному колективі

7уйцБезпечна доброзичлива атмосфера, заснована на повазі й довірі, є найкращою основою, щоб запобігти активізації таких негативних явищ серед учнівської молоді, як насильство, кібертретирування, секстинг, булінг тощо.

21 квітня 2021 року в режимі-онлайн на платформі «Zoom» відбулося третє заключне заняття учасників обласної педагогічної студії з теми «Профілактика та протидія булінгу в шкільному колективі» для практичних психологів, соціальних педагогів, заступників директорів закладів освіти з навчально-виховної роботи.1укйцу

Зустріч розпочала Шелест Леся Василівна, координатор заходу, методист відділу практичної психології й соціальної роботи КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», яка наголосила на важливості формування й здійснення комплексу послідовних заходів щодо вдосконалення системи профілактики та протидії булінгу (цькування) в школі.5йцу

Керівник педагогічної студії Стрільник Марина Володимирівна, практичний психолог Cтавищенського НВК «заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів – юридичний ліцей» №2 Ставищенської селищної ради Білоцерківського району Київської області, ознайомила учасників із практичним алгоритмом дій адміністрації та колективу освітнього закладу щодо створення системи профілактики й протидії булінгу (цькуванню), що має містити комплекс інформативно-консультативних, діагностичних, корекційних та організаційних заходів, якими охоплені всі учасники освітнього процесу в школі. Звернула увагу на екологічність роботи з протидії булінгу (цькуванню) та роботи з власними переживаннями.

Учасники заходу озвучили результати своєї роботи щодо діагностування особливостей психоемоційних станів молодших школярів, відстежування емоційного настрою в дитячому колективі,поділилися набутим досвідом із даної теми в освітній діяльності. Особливу зацікавленість викликали розповіді учасників про роботу з використанням дистанційних технологій.

Координатор педагогічної студії привітала педагогів із завершенням навчання, звернула увагу на важливість постійного підвищення рівня професійної компетентності в питаннях попередження, виявлення й подолання (мінімізації) соціально-педагогічної та психологічної проблеми булінгу в освітньому середовищі.