Друк

«Критерії успішної професійної діяльності вчителя з виду спорту»

IMG 9048«Перш ніж давати знання, потрібно навчити думати, сприймати, спостерігати».

(В.А.Сухомлинский)

15 квітня 2021 року навчально-спортивним відділом Комунального закладу Київської обласної ради «Київський обласний ліцей-інтернат фізичної культури і спорту» проведена педагогічна рада в онлайн форматі «Критерії успішної професійної діяльності вчителя з виду спорту».

Сьогодні  діяльність вчителя з виду спорту характеризується конкретною спеціалізацією, рівнем контингенту спортсменів, технологією тренувального процесу та  як слідство високою  результативністю в змагальній діяльності. Об’єктом його діяльності  є людина з її постійним розвитком, а продукти діяльності вчителя матеріалізуються  в психічному образі його вихованців – їхніх знаннях, уміннях, навичках, волі, характерах. Успіх вчителя залежить не лише від його впливу до вихованців, а й від ставлення  вихованців до наставника та їх плідній співпраці.IMG 9041

Своїм баченням успішної професійної  діяльності, підготовки  та виступу на змаганнях  ліцеїстів в обраному виді спорту, якості відбору спортсменів, особистим досвідом  роботи, важливими кроками, які зроблено для досягнення високих спортивних результатів ділились вчителі: Старинський О.М. з вільної боротьби,  Фастовець М.М. з лижних гонок, Гавренко Л.В. з художньої гімнастики, Апалькова І.І. з легкої атлетики, Лавренюк О.І. з плавання.IMG 9037

Важливою умовою ефективності діяльності вчителя (тренера) є уміння творчо визначати цільові настанови занять відповідно до програми навчання конкретному видові спорту. Формування передумов підвищення ефективності діяльності вчителя залежить від того, наскільки добре він володіє конкретним видом спорту, від його ерудиції, культури і рівня педагогічної майстерності, фізичної підготовленості. У форматі педради    представлені відео і фотоматеріали з корисною інформацією для роботи вчителя, розглянуті важливі питання по якісному відбору талановитих дітей до ліцею-інтернату, про роль спорту у сфері гуманітарної  політики України, як важливого потенціалу патріотичного виховання дітей та молоді.

Сучасний вчитель завжди схильний до сміливих пошуків і новаторства,  виявляє ентузіазм, уміння працювати з вогником на перспективу.