Друк

Навчальна пілотна сесія в професійному ліцеї м. Українки

156549158 3750210748389756 8158698873330491583 o3 березня 2021 року на базі ДНЗ «Професійний ліцей м. Українки» відбулася фасилітована навчальна пілотна сесія з питань пошуку інструментів та механізмів покращення взаємодії між стейкхолдерами професійної (професійно-технічної) освіти та закладами освіти, яка проходила у формі  діалогу та навчальної гри.

Ініціаторами й організаторами пілотної сесії виступили директорат професійної освіти Міністерства освіти і науки України та Команда підтримки реформ Міністерства освіти і науки України.156073073 3750203158390515 2305521247113425387 o

Попередньо регіональні ради професійної (професійно-технічної) освіти пройшли опитування щодо оцінки їхньої роботи, мотивації та можливостей працювати над розвитком системи П(ПТ)О.

На думку міністерства, респонденти з Київської області виявилися найбільш активними та відкритими до співробітництва, тому наш регіон і було обрано для пілоту фасилітованого навчання.156559158 3750211655056332 2212662045519880949 o

Проводили захід Ірина Ейгельсон, Олексій Ситник та Тетяна Білецька  – члени Команди підтримки реформ Міністерства освіти і науки України.

Учасниками сесії стали члени регіональної ради професійної (професійно-технічної) освіти Київської області, працівники структурних підрозділів Київської обласної державної адміністрації, зокрема департаменту соціального захисту населення та департаменту освіти і науки, представники Київського обласного центру зайнятості, Навчально-методичного кабінету професійно-технічної освіти у Київській області та роботодавці, серед яких Віктор Воронін - голова Київської обласної організації роботодавців, промисловців та підприємців та Іван Чаус – виконавчий директор Білоцерківської міської організації роботодавців.156465194 3750214238389407 2054404421518755069 o

У ході фасилітованої сесії учасники обговорювали проблеми, які виникають при взаємодії між роботодавцями із закладами, вели пошук інструментів і механізмів її покращення та працювали над розробленням плану заходів, спрямованого на підвищення рівня комунікації між стейкехолдерами  і закладами професійної (професійно-технічної) освіти.