Друк

Онлайн воркшоп «Цифрова трансформація в освіті: сучасні практики використання Е-щоденників і Е-журналів»

1фффЦифрове освітнє середовище – це простір для нових можливостей в освіті. Тому вчителі Київщини є активними користувачами сучасних електронних засобів навчання, зокрема онлайн-платформ,вебінструментів, інтерактивних сервісів. Зокрема Е-щоденниками та Е-журналами в області користуються 196 закладів загальної середньої освіти. Такі вебсервіси призначені для обробки та надання в електронному вигляді повідомлень про успішність учнів, а також суміжної інформації, доступної через мережу«Інтернет».

Особливої актуальності набуло питання упровадження в освітній процес Е-щоденників та Е-журналів під час жорстких карантинних обмежень, коли освітній процес необхідно було організовувати з використанням дистанційних технологій. Освітяни області спільно з керівництвом Київської обласної державної адміністрації, департаментом освіти і науки КОДА, Комунальним закладом КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» знайшли спільні ефективні рішення, які стосуються використання електронних ресурсів в освітньому середовищі.

P2172533

За дорученням голови Київської обласної державної адміністрації Василя Володіна та з метою обміну досвідом використання електронних сервісів у закладах загальної середньої освіти і вдосконалення практики упровадження їх в освітній процес 17 лютого 2021 рокупроведено онлайн-воркошоп, в якому взяли участь 300 управлінців та педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти області.

P2172548 1

На діалогових онлайн-майданчиках та у відкритій вебстудії проходило обговорення надзвичайно актуальних питань цифрової трансформації в освіті.

Жанна Осипенко, директорка департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації, у своєму вступному слові наголосила на важливості розбудови діджитального освітнього середовища Київщини.

P2172550 1

До обговорення питань цифровізації освіти долучився Артур Селецький, заступник Міністра освіти і науки України, який презентував державну електронну платформу E-journal.iea.gov.ua та зазначив, що нове програмне забезпечення розроблене на базі державної модульної системи АІКОМ (раніше ДІСО), яка відома багатьом освітянам як інструмент збору освітньої статистики. Система має доволі зручний та зрозумілий для освітян інтерфейс. А ті школи, які перейдуть на ведення електронних журналів, зможуть найближчим часом відмовитися від їх дублювання в паперовому вигляді. Для цього МОН України підготувало відповідні зміни, які найближчим часом будуть внесені до нормативно-правових актів.

P2172561

Учасники воркшопу обмінялися досвідом використання електронних щоденників та журналів від e-journal, e-school, moodle, HUMAN, Atoms, «Моя школа» ТОВ «Національні освітні технології» та «Нові знання»; обговорили перспективи їх запровадження в освітній процес усіх закладів освіти області.

Учасників воркшопу дуже зацікавили результати експрес-опитування користувачів Е-журналів та Е-щоденників у закладах загальної середньої освіти та підсумки порівняльного аналізу вебресурсів, які представила Алла Борбіт, завідувачка відділу дистанційного навчання КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів».

конф 1

Завершився воркшоп формуванням спільних пропозицій щодо вдосконалення практики використання електронних щоденників та електронних журналів в освітньому процесі закладів освіти Київської області.

Ознайомитися з презентаціями спікерів можна за посиланням:

https://drive.google.com/drive/folders/1pSCTrvnReXQ_Wm21YMHg2F7k_7KyBgGx?usp=sharing

Переглянути запис конференції