Друк

Технології моделювання професійної діяльності педагогів закладів позашкільної освіти: поради, ідеї, практики

130756438 3502727049828541 2341823812270796441 2Тенденції інтегративного, інноваційного розвитку потребують нових підходів і до організації системи роботи з підвищення професійного розвитку педагогів закладів позашкільної освіти як одного із напрямків освітнього менеджменту.

На сьогодні на передній план виходять певні особисті якості педагогів, зокрема готовність до постійного самовдосконалення, освоєння нових технологій, професійна мобільність, конкурентоздатність, висока професійна етика, вміння прогнозувати перспективу своєї професійної діяльності, творчий підхід до розв’язання нестандартних завдань та ефективна професійна діяльність.

130751846 832192464284298 6511603548592477815 n

Саме ці питання стали передумовою проведення вебінару длязаступників директорів та методистів закладів позашкільної освіти Київської області «Технології моделювання професійної діяльності педагогів закладів позашкільної освіти: поради, ідеї, практики»,який проведений КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» спільно з ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України 11 грудня 2020 року. В онлайн-заході взяло участь 98 заступників директорів та методистів закладів позашкільної освіти.

130756438 3502727049828541 2341823812270796441 n

У інформаційному кейсі, тренд-меседжом якого було «Нові ідеї – передумова успішних змін», Тамарою Нестерук, в.о. директора КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»ознайомлено з реалізацією основних вимог стратегії розвитку сучасної позашкільної освіти в контексті новітніх трансформацій. Контент професійної діяльності педагогів та освітні інновації презентувалаЛюдмила Шевченко, заступник директора з навчально-методичної роботи КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини».

Спікери наукового кейсу «Мудрий не той, хто знає багато, а той хто знає потрібне» розкрили важливі питання. Зокрема, Ольга Просіна,завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук презентувала учасникам заходу теоретичні та практичні аспекти дистанційного навчання педагогів в асинхронному режимі.

Активно обговорювалось питання розвитку професійної компетентності педагогів та використання віртуальної дошки у фаховій діяльності педагога-позашкільника, яке озвучивОлексій Самойленко,доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук.

Питання фасилітативного управління професійним розвитком педагогічних працівників закладів позашкільної освіти, озвучила Ярослава Швень,доцент кафедри філософії і освіти дорослих ЦІПО ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат психологічних наук.

Практичний кейс, який проходив під тренд-меседжом «Тільки творчо, інакше навіщо», розпочався темою професійного супроводу інноваційної діяльності педагогів закладів позашкільної освіти та моделювання партнерської взаємодії, яку озвучила Антоніна Розумнюк, заступник директора Васильківського міського центру дитячої та юнацької творчості. Інна Пахомова, завідувач еколого-натуралістичного відділу КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» презентувала технології проєктно-впроваджувальної діяльності як вектору професійного самовираження педагогів й презентувала досвід впровадження проєкту «Екологічний кластер «EcoWorldKids». Питання реалізації сервісного підходу як нової технології підвищення особистісно-професійної компетентності керівників гуртків та творчих об’єднань закладу позашкільної освіти висвітлила Інна Головатюк, методист Ставищенського центру дитячої та юнацької творчості. Оксана Рябець, заступник директора Вишгородського центру художньої творчості дітей, юнацтва та молоді «Дивосвіт» презентувала власний досвід брендування творчого об’єднання та створення сучасного іміджу керівника гуртка.

Завершився вебінар консалтинговим кейсом тренд-меседжом якого був «Те, що ми знаємо, - обмежено, а те, що ми не знаємо, - нескінченно», спікером якого була Інна Маніленко, методист відділу управління закладами освіти КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів». Інна Володимирівна докладно розкрила питання атестації педагогів в умовах оновленого змісту освіти та відповіла на всі запитання, які були задані учасниками семінару.

Усі учасники вебінару отримали сертифікати.