2020 2021 3

Друк

Освітня робототехніка: шляхи запровадження та сучасні практики

КЕРІВНИКИ22 жовтня 2020 року на базі КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат II-III ступенів – Центр реабілітації» проведено педагогічнийбрейнстормінг «Освітня робототехніка: шляхи запровадження та сучасні практики», меседж якого – «Простір творчих ідей».         Організаторами заходу стали департамент освіти і науки Київської облдержадміністрації та КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини». У заході взяли участь 20 керівників гуртків робототехніки закладів загальної середньої та позашкільної освіти області.

Мета брейнстормінгу – обговорення визначеної проблеми, пошук потрібного рішення та генерування ідей, під час якого педагоги плідно працювали у п’яти локаціях.АНАТОЛІЙ КОСОВСЬКИЙ

З вітальним словом до присутніх звернулися Тамара Нестерук,                      в.о. директора КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» та Анатолій Косовський, директор КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат II-III ступенів – Центр реабілітації».СЕРГІЙ ДЗЮБА

Про сучасні тренди розвитку освітньої робототехніки повідомив учасникам Сергій Дзюба, освітній експерт з питання запровадження ІТ технологій та робототехніки, засновник STEM-центру «Сократ». Інтерактивну локацію для створення творчої атмосфери провела Людмила Карлінська, завідувач відділу науково-технічної творчості КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини». Тетяна Ананьєва, методист Центру сучасної СТЕМ освіти, представила презентаційну локацію та націлила учасників на роботу з конструкторами торговельної марки Boteon.СЕРГІЙ РУДЕНКО

Активно педагоги працювали під час проведення професійної локації. Про створення телефонного додатку для керування роботом на платформі Arduino, робоавтомобіля для участі у різних видах змагань, про застосування навчального конструктора «Розумний будинок» під час занять гуртка детально розповіли Олександр Руденко та Максим Назаренко, педагоги КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат II-III ступенів – Центр реабілітації».ТАМАРА НЕСТЕРУК

Цікавою була презентація проєктної роботи «Автоматизований дзвінок», яку виконав Олександр Шведун, учень 9 класу КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат II-III ступенів – Центр реабілітації» та вихованець гуртка «Робототехніка» КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини». Видовищною і захоплюючою була демонстрація педагогами школи-інтернату запрограмованого робоавтомобіля на швидкісному Слаломі.ТРАСА

На завершення заходу була проведена дискусія «Творчість педагога в контексті його інноваційної педагогічної діяльності», під час якої власним досвідом поділилися всі учасники брейнстормінгу.

Заходи такого рівня продукують нові ідеї, створюють простір нових можливостей та є стартовим майданчиком для подальшої діяльності.