Друк

Досліджуємо космічний простір разом з МАН

заставка 1Дивовижний світ астрономічних досліджень відкрили для себе МАНівці Київщини – учасники   Всеукраїнської літньої наукової астрономічної школи, що відбулася у серпні в режимі онлайн.

Протягом кількох днів юні астрономи знайомилися з теоретичними основами фотометрії, особливостями нічних спостережень та обробки астрономічних зображень, визначали межі між любительською та професійною астрономією. Зі старшокласниками працювали наукові співробітники відділу створення навчально-тематичних систем знань Національного центру «Мала академія наук України», науковці фізичного факультету КНУ імені Тараса Шевченка.

На практичних заняттях школярі опановували  бази даних спостережень та принципи роботи з ними, знайомилися з моніторинговими проєктами та космічними місіями на прикладі ASAS-SN, Gaia,  можливостями  астрофотографії за допомогою смартфонів та цифрових фотоапаратів.

Нові знання і навички юні дослідники Київщини успішно застосували на заключних онлайн-заняттях Всеукраїнської літньої астрономічної школи: діти   самостійно виконали роботу з вибору об’єктів досліджень за допомогою астрономічних баз даних та каталогів, а також дослідження змінної зорі за допомогою власних спостережень чи спостережень з відкритого доступу. У підсумку учасники Всеукраїнської літньої наукової астрономічної школи отримали сертифікати.

Безперечно, багато корисної інформації та практичних навичок, сформованих у літній астрономічній школі, приведуть юних дослідників до нових спостережень космічного простору, стануть мотивацією для створення нових дослідницьких проєктів.