Друк

Рекомендації щодо роботи інклюзивно-ресурсних центрів

imagesЗ метою забезпечення вчасного зарахування дітей зособливими освітніми потребами до закладів дошкільної та загальної середньої освіти інформуємо.

Відповідно до підпункту 3 пункту 2 розділу II «Прикінцеві положення» Закону України від 17 березня 2020 року №530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (СОУГО-19)» (далі - Закон) з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг, зокрема зупинено перебіг строків надання послуг інклюзивно-ресурсними центрами.

З метою забезпечення вчасного зарахування дітей з особливими освітніми потребами до закладів дошкільної та загальної середньої освіти рекомендуємо керівникам інклюзивно-ресурсних центрів після припинення карантину в найкоротші терміни організувати проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, забезпечивши першочергово обстеження дітей, які мають розпочати здобуття дошкільної та початкової освіти (1 клас) у 2020/2021 н.р.

Проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини має здійснюватися з дотриманням протиепідеміологічних вимог у добре провітрюваному приміщенні. Під час проведення комплексної оцінки батьки дитини (інші законні представники) можуть здійснювати допомогу в організації оцінки (виконуючи вказівки фахівців інклюзивно-ресурсного центру, подавати необхідні для оцінки матеріали дитині для уникнення близького контакту фахівців та обстежуваного). Фахівці інклюзивно-ресурсного центру з дитиною та її батьками (іншими законними представниками) під час проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини мають тримати дистанцію не менше ніж 1,5 метри. Всі учасники оцінки, у тому числі дитина, мають використовувати маску та одноразові рукавички. Після кожного проведення комплексної оцінки всі матеріали, які використовувалися, поверхня столу та інші поверхні мають бути оброблені дезінфікуючим розчином, приміщення має бути провітрене. Варто, по можливості, обмежити одночасний рух відвідувачів місцями спільного користування (коридорами) та використання туалетних кімнат для уникнення натовпу.

Додатково інформуємо, що згідно з підпунктом 2 пункту 2 розділу II «Прикінцеві положення» Закону на період встановлення карантину власником установи, організації або уповноваженим органом може змінюватися режим роботи, зокрема щодо прийому та обслуговування фізичних та юридичних осіб.

Звертаємо увагу, що батьки можуть дистанційно подати документи для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини через автоматизовану систему роботи інклюзивно-ресурсних центрів (https://ircenter.goy.ua/).