2020 2021 3

Друк

Кагарлицька ЗОШ І-ІІІ ступенів №3: результати участі у Всеукраїнській програмі підтримки освітніх реформ «Демократична школа»

407 травня 2020 року відділом виховної роботи та позашкільної освіти КНЗ КОР «Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів» проведено онлайн зустріч з вчителями, учнями та батькамиКагарлицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №3.

Зустріч була присвячена участі школи у Всеукраїнській програмі  підтримки освітніх реформ «Демократична школа», що діє за підтримки Європейського центру ім. Вергеланда (М.Осло, Норвегія) та повторному самооцінюванню, що проводилось за допомогою Інструменту демократичного розвитку школи (посилання https://www.schools-for-democracy.org/biblioteka/publikatsii-vydani-v-ramkakh-prohramy/praktichnij-posibnik-dlya-shkil )

5

Під час дистанційного спілкування учасники проаналізували діяльність школи за трьома сферами:

  • демократичне середовище і демократичне врядування
  • розвиток громадянських компетентностей в освітньому процесі
  • співпраця з місцевою громадою

2

За період участі в Програмі учасники освітнього процесу:

üоновили статут учнівського самоврядування (особливу увагу під час зміни звернули на права та функцій учасників учнівського самоврядування)

üзалучили батьків до планування та ухвалення загальношкільних рішень

üрозробили серію заходів, що спрямовані на запобігання дискримінаційним, принизливим діям, а також вирішення конфліктів у школі.

üвключили тематику громадянської освіти до низки шкільних предметів початкової та середньої школи: читання, математика, українська мова та література, географія, трудове навчання, історія, англійська мова, зарубіжна література, економіка.3

Упродовж року вчителі мали можливість проходити різноманітні курси, вебінари, майстер-класи, онлайн навчання з питань демократичного громадянства та прав людини та обмінюватися досвідом. Як результат, більшість вчителів змінили формат та підходи до проведення уроків.

4

За підсумками участі в Програмі підготовлено історії успіху школи: «Як учнівське самоврядування оновлювало та роз’яснювало шкільній спільноті», «Системне включення тематики ОДГ /ОПЛ в освітній процес».