Друк

Грантрайтинг – нові можливості для реалізації проєктних ідей у діяльності органів учнівського самоврядування

28.02 10 копіяКЗ КОР ''Центр творчості дітей та юнацтва Київщини'' спільно з Палацом творчості дітей та юнацтва Броварської міської ради Київської області 28 лютого 2020 року провів семінар-тренінг «Грантрайтинг – нові можливості для реалізації проєктних ідей» для координаторів органів учнівського самоврядування Київської області. Об'єктом для обговорення стали проєкти. І не просто проєкти, а грантрайтинг, який дає нові можливості для реалізації проєктних ідей.

Розпочався захід нетрадиційно: квестом-презентацією «Відкритий простір для творчості та ідей», яку провели депутати Ради дітей та учнівської молоді міста Бровари спільно з координатором Іриною Акімовою та Тетяною Котенко, режисером-постановником Палацу творчості дітей та юнацтва.

28.02 11

З вітальними словами до координаторів звернулася директорка Палацу творчості дітей та юнацтва Броварської міської ради Валентина Павлученко, яка привітала гостей та побажала їм плідної праці.

28.02 9 копія

Семінар-тренінг відкрила Людмила Шевченко, заступник директора КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» та провела комунікацію з учасниками «Формуємо лідера нової генерації».

Під час інтерактивно-практичного модулюІрина Акімова, методист Палацу творчості дітей та юнацтва організувала проведення сoworkingу «Міжнародний проєкт: фази життя», під час якого презентувала діяльність Ради дітей та учнівської молоді міста Бровари, представила проєкт, який отримав грант, та поетапні кроки його реалізації.

28.02 7 копія

Отримати детальну інструкцію та лайфхаки щодо написання проєктів на гранти, учасники заходу мали змогу у ході інтерактиву «Грант – крок до успіху» та тренінгу «Від проєктної ідеї до конкретної дії», які провела методист КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини» Олена Лісовенко. Захід завершився рефлексією «Проєктуємо – реалізуємо!».

28.02 8 копія

Учнівське самоврядування містить-потужний виховний потенціал, який і створюють координатори. Адже навчаючись нового вони злагоджено та конструктивно впроваджують це у власну роботу з дітьми-лідерами. А це у свою чергу сприятиме створенню умов і можливостей для самореалізації учнівської молоді, виховання соціально-активної особистості, залученню її до різних сфер соціальних відносин.