Друк

Вектори діяльності закладів позашкільної освіти у контексті сучасних трансформацій в освітній галузі

88080480 2629023804090670 6160689424251224064 nСоціально-економічні зміни в країні зумовлюють необхідність більш ефективної організації освітнього простору в закладах позашкільної освіти.

Зростає і соціальний попит на якісну позашкільну освіту, яка відзначається практичною спрямованістю та відкриває широкі можливості для самореалізації й соціальної адаптації особистості, розвитку здібностей та нахилів дітей та учнівської молоді.

Одним із важливих завдань діяльності освітньої системи є створення сучасної моделі закладу позашкільної освіти.

Саме з цією метою департаментом освіти і науки Київської обласної державної адміністрації спільно з ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України та КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини»   26 лютого 2020 року проведено методологічний семінар для керівників закладів позашкільної освіти «Позашкільна освіта Київщини: стратегія – 2020». У заході взяло участь 80 керівників закладів позашкільної освіти Київської області.

87940652 2629020190757698 1528788772878024704 2

Семінар відкрили Микола Кириченко, ректор ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор філософії, професор кафедри філософії і освіти дорослих, член-кореспондент Академії наук вищої освіти України, та Ярослава Тростянська, заступник директора департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації.

Учасники семінару мали змогу попрацювати з провідними науковцями на двох платформах:

Тамара Сорочан, директор Центрального інституту післядипломної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, ознайомила керівників закладів позашкільної освіти з новими тенденціями підвищення кваліфікації педагогічних працівників;

Олена Биковська, президент міжнародної асоціації позашкільної освіти, завідувач кафедри позашкільної освіти НПУ ім. М.П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор, презентувала сучасні напрями розвитку позашкільної освіти;

Алла Бондар, заступник Голови Державної служби якості освіти України, акцентувала увагу учасників семінару на особливостях організації освітніх та управлінських процесів і внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності в закладі позашкільної освіти;

Ольга Просіна, завідувач кафедри філософії і освіти дорослих ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент, спікер відкритої комунікаційної платформи, презентувала модель системи управління освітньою діяльністю в закладі позашкільної освіти.

Активно обговорювалось питання науково-методичного супроводу та навчально-методичного забезпечення професійної діяльності педагогів закладів позашкільної освіти на сучасному етапі, яке розкрила Лариса Дейдиш, начальник сектору змісту позашкільної освіти та гурткової роботи ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти».

Людмила Коваль-Бардаш, старший науковий співробітник відділу інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки і психології   ім. М. Яременка НАПНУ, кандидат педагогічних наук, надала рекомендації щодо організації інклюзивного освітнього середовища в закладі позашкільної освіти та векторів комунікації з інклюзивно-ресурсними центрами.

На завершення семінару Тамара Нестерук, в. о. директора КЗ КОР «Центр творчості дітей та юнацтва Київщини», визначила вектори діяльності закладів позашкільної освіти в контексті сучасних трансформацій в освітній галузі та підбила підсумки заходу.

Усі учасники методологічного семінару отримали сертифікати.

88080480 2629023804090670 6160689424251224064 3