Друк

Формування інноваційної компетентності педагогів та використання ними інноваційних технологій у педагогічному процесі

IMG 8708 211 січня 2016 року у ДНЗ «Білоцерківське професійно-технічне училище ім. П.Р. Поповича» відбулися педагогічні читання «Формування інноваційної компетентності педагогів та використання ними інноваційних технологій у педагогічному процесі».

Педагогічні читання – одна з традицій та невід’ємна частина методичної роботи нашого училища. Це форма науково-методичної роботи, колективного вивчення та обговорення актуальних науково-методичних проблем, висвітлення перспективного педагогічного досвіду, що сприяє розвитку фахової майстерності педагогів.

IMG 8708 1

Про важливість формування основних життєвих компетентностей для кожного педагога розповіла заступник директора з НВР Г.В. Лужанська. Щоб сформувати компетентності учнів, учитель і сам повинен бути компетентним, розуміти роль, яку він може відігравати у формуванні особистості учня. А це можливо лише тоді, коли педагог є справжнім майстром своєї справи.

Присутні почули навчальну притчу про Майстра, суть якої полягає у тому, що «кожен, хто вміє згуртувати навколо себе людей з різними характерами, різними інтересами й може привести їх до Успіху – справжній Майстер». Змістовними і цікавими були виступи «Формування компетентностей педагога як важлива складова його професіоналізму» (Фанасєєва Л. М.), «Використання інформаційно-комунікативних технологій як засіб формування ключових компетентностей учнів» (Андрійчук Ю. А.), «Використання новітніх технологій на уроках виробничого навчання» (Зеленець С. В.), «Комунікативна компетентність викладача фізичної культури як одна з умов якості організації навчально-виховного процесу на уроках» (Рубан І. Л.), «Застосування проблемних ситуацій на уроках виробничого навчання як засіб формування професійної компетентності учнів» (Сливка Г. С.).

Досвід, презентований педагогами під час заходу, засвідчив їхню високу професійність.

Педагогічні читання завершились переглядом відеосюжету про цінність життя.