Друк

Відбулося засідання робочої наради в КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж»

zzzzz 226 липня 2018 року в КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж» відбулося засідання робочої наради з підготовки і проведення Круглого столу «Нові можливості отримання вищої освіти для осіб з інвалідністю в КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж» через створення інклюзивного освітнього простору».

Голова зборів Рогова В.Б. наголосила про необхідність створення проекту інклюзивного освітнього простору, зазначивши, що сьогодні у процесі реформування нашої освіти однією з найактуальніших і обговорюваних є проблема інклюзії дітей та молоді з особливими потребами у єдину освітню систему. Як зауважила виступаюча, основною метою такого проекту є виділення коштів для інклюзивно-ресурсного центру у педагогічному коледжі, а також створення умов для навчання осіб з інвалідністю.

zzzzz 3

Директор департаменту також і не обійшла питання забезпечення такого закладу відповідними фахівцями, які зможуть надати кваліфіковану допомогу. Віра Борисівна запропонувала розробити обласний проект створення інклюзивного освітнього простору в КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж».

В обговоренні взяли участь представники виконкому міста і люди, не байдужі до питань інклюзії на Київщині, зокрема в КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж».

Директор коледжу Ружицький В. А. презентував проект «Нові можливості отримання вищої освіти для осіб з інвалідністю в Білоцерківському гуманітарно-педагогічному коледжі через створення інклюзивного освітнього простору».

Валерій Андрійович окреслив основну мету проекту: забезпечення рівного права доступу до вищої освіти осіб з інвалідністю через створення інклюзивного освітнього простору в КВНЗ КОР «Білоцерківський гуманітарно-педагогічний коледж». Для цього, як зауважив виступаючий, слід реалізувати ряд завдань у співпраці з партнерами, а саме:

- забезпечити повну доступність навчальних приміщень закладу;

- здійснити реконструкцію коридорів і допоміжних приміщень (туалетів, кімнат розвантаження) на принципах універсального дизайну;

- навчити викладачів закладу працювати з людьми з різними формами інвалідності.