Друк

Відбувся науково-практичний семінар на тему «Життєтворчі та життєзнавчі засади реабілітаційної педагогіки в Новій українській школі»

IMG 20180205 142349 2606 лютого 2018 року в КЗ КОР «Володарська спеціалізована загальноосвітня школа-інтернат II-IIIступенів – Центр реабілітації» відбувся науково-практичний семінар на тему «Життєтворчі та життєзнавчі засади реабілітаційної педагогіки в Новій українській школі» за участі І. Г. Єрмакова, завідувача сектором науково-методичного забезпечення змісту освіти дітей з особливими освітніми потребами ДНУ «Інститут модернізації і змісту освіти», кандидата історичних наук, консультанта дослідно-експериментальної роботи закладу.

У вступному слові директор школи А.І. Косовський зазначив, що з листопада 2017 року заклад бере участь у експериментальній роботі регіонального рівня з теми «Організація простору рівних можливостей для реабілітації та соціальної інтеграції учнів в умовах закладу загальної середньої освіти».

Заступник директора з навчальної роботи Т. В. Некраш ознайомила присутніх із моделлю освітнього середовища «Центр реабілітації», в якій поєднано комплексну реабілітаційну педагогіку, педагогіку життєтворчості й життєзнавства з профільною освітою, дистанційним навчанням, поглибленим вивченням окремих предметів, елементами STEM-освіти, ІТ-технологіями, акме-технологіями.

IMG 20180205 142349 27

Продовженням теми став виступ кандидата історичних наук І. Г. Єрмакова, який надав рекомендації щодо удосконалення моделі «Центру реабілітації» і наголосив, що у час реформування державної освітньої політики відбувається реалізація засад концепції Нової української школи. Серед пріоритетних завдань Центру реабілітації є забезпечення умов для відновлення здоров’я, соціальної інтеграції, життєвого та професійного самовизначення учнівської молоді, які мають проблеми зі здоров’ям.

Заступник директора з виховної роботи О. М. Глобець у своєму виступі окреслила перспективні шляхи підвищення ефективності виховного процесу через впровадження інноваційних педагогічних технологій на засадах реабілітаційної педагогіки, педагогіки життєтворчості й життєзнавства у новому інноваційному закладі.

Учасники науково-практичного семінару висловили також ідеї та пропозиції щодо створення і реалізації моделі інноваційного освітнього середовища.

Такий захід – добра нагода побачити звичні проблеми під новим кутом зору та є додатковим стимулом для науково-методичної роботи.