Друк

Відбувся тренінг для тренерів з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти

yjkykgkggk 404-08 липня  2017 року  у м. Ірпені відбувся тренінг для тренерів з питань впровадження проекту Державного стандарту початкової загальної освіти, учасниками якого стали близько 80 представників Інститутів післядипломної педагогічної освіти. Регіональні тренери мають підготувати педагогів 100 шкіл для пілотування нового Державного стандарту (Нова українська школа).

Із вступним словом та інформацією про розроблення проекту нового Державного стандарту до учасників звернулися:

П. К. Хобзей – заступник Міністра освіти і науки України;

Р.Б. Шиян – керівник робочої групи зі створення проекту Державного стандарту початкової освіти, директор КЗ ЛОР «Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»;

О. І. Ляшенко – академік-секретар НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України;

Н.З. Софій – директор Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».

yjkykgkggk 5

Про дослідно-експериментальну роботу за темою «Реалізація інтегрованого підходу в початковій освіті у контексті Концепції Нової української школи» розповіла головний науковий співробітник відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член НАПН України Бібік Н.М.

yjkykgkggk 2

Цікавим та інформативним для учасників тренінгу був виступ О.В. Онопрієнко, завідувача відділу початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника НАПН України та С. О. Скворцової, завідувача кафедри математики та методики навчання ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського», доктора педагогічних наук, професора, член-кореспондента НАПН України про континуум інтегрованого навчання.

Практикою організації інтегрованого навчання на засадах тематичного та діяльнісного підходів поділилися Пристінська М.С., заступник директора з навчально-виховної роботи НВК «Новопечерська школа» та Большакова І.О., методист НВК.

Науковий співробітник лабораторії проблем інклюзивної освіти Луценко І.В. та вчитель початкових класів експериментального навчального закладу ЗОШ І-ІІІ ступенів №15 м. Біла Церква Гріневич Ж.В., ознайомили учасників із технологією проведення Ранкової зустрічі, яка в пілотних навчальних закладах має стати складовою освітнього процесу.

Також тренерам було представлено онлайн платформу освітніх ресурсів, тренерського та вчительського форумів.

8 липня учасники тренінгу зустрілися із Міністром освіти і науки України Л.М. Гриневич, яка розповіла учасникам про змістову та організаційну складову пілотування нового Державного стандарту початкової загальної освіти зазначила що компетентнісний підхід, який є одним із основних елементів Нової української школи, неможливо впровадити без змін підходів до оцінювання та вимірювання знань учнів:

«Сьогодні Україна має великі проблеми саме з ідеологією оцінювання – воно каральне. В Новій українській школі буде створено стимулюючу систему – де досягнення підкреслюватимуться на рівні з помилками. При цьому ми не зніматимемо оцінювання у початковий школі повністю. 1-2-ий клас має бути без оцінок, але в 3-4-му діти мають звикати до бальної системи», – зазначила Лілія Гриневич.

Очільниця МОН відповіла на усі запитання учасників тренінгу.

yjkykgkggk 1